کد خبر : 2534
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 مارس 2021 - 10:14
-

در ادامه روند پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی؛

حضور مدیر کل بیمه سلامت استان در سامانه سامد و پاسخگویی به خط ۱۱۱

حضور مدیر کل بیمه سلامت استان در سامانه سامد و پاسخگویی به خط ۱۱۱
مدیرکل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی به تعدادی از درخواست‌ها و شکایات مردمی، به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ پاسخ داد.
به گزارش آدینه پرس به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت استان؛ به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت،برنامه ارتباط مردمی مسئولین در بستر سامانه سامد با حضور مدیرکل بیمه سلامت استان امروز دو شنبه از ساعت  ۱۰  الی ۱۲ صبح صورت پذیرفت.
دکتر مجیدی مدیرکل بیمه سلامت به منظور پاسخگویی مستقیم به سوالات ودرخواستهای مردم از طریق خط تلفن ۱۱۱ در محل سامانه سامد بازرسی استانداری حضور یافته و پاسخگوی مطالبات مردمی در حوزه بیمه سلامت شد.
لازم به یادآوری است سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند .
م/۵۹
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.