کد خبر : 2534
تاریخ انتشار : سهشنبه 16 مارس 2021 - 10:14
-
در ادامه روند پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی؛
حضور مدیر کل بیمه سلامت استان در سامانه سامد و پاسخگویی به خط ۱۱۱

مدیرکل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی به تعدادی از درخواستها و شکایات مردمی، به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ پاسخ داد.
برچسب ها :آدینه پرس ، بیمه سلامت ، تبریز ، سامانه سامد ، مدیر کل بیمه سلامت
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0