اولویت مخابرات منطقه آذربایجان شرقی افزایش رضایت مشتریان است

image_print

به گزارش آدینه پرس: ناصر شهبازی در جلسه‌ی شورای معاونین با اعلام این مطلب اظهار کرد: دایری به موقع و رفع خرابی‌ها در حداقل زمان ممکن و همچنین ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده موجب افزایش رضایت مندی مشتریان می‌شود و باید در این راستا تلاش کنیم.

 

به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی، وی افزود: برای افزایش درآمد عملیاتی باید دنبال بازاریابی هدفمند باشیم و بتوانیم سرویس‌های متناسب با هر منطقه را ارائه کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.