پایگاه خبری آدینه پرس
Header Logo
  • صفحه اصلی
  • آرشیو اخبار
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • سلامت
  • ورزشی
  • چند رسانه ای
  • درباره ما
  • ارتباط با ما
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • آرشیو اخبار
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • سلامت
  • ورزشی
  • چند رسانه ای
  • درباره ما
  • ارتباط با ما
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پایگاه خبری آدینه پرس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی آرشیو اخبار

تقویت موقعیت تبریز در گردشگری منطقه/ لزوم شبکه‌سازی و افزایش همکاری بین‌المللی در نمایشگاه گردشگری تبریز

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به اهمیت نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز در تقویت موقیعت این شهر در حوزه گردشگری منطقه بر لزوم شبکه‌سازی و افزایش همکاری‌های بین‌المللی در این نمایشگاه تأکید کرد.

مرداد 15, 1403
در آرشیو اخبار, فرهنگی
A A
0
تقویت موقعیت تبریز در گردشگری منطقه/ لزوم شبکه‌سازی و افزایش همکاری بین‌المللی در نمایشگاه گردشگری تبریز

به‌گزارش آدینه پرس، احمد حمزه‌زاده امروز ۱۴ مردادماه ۱۴۰۳ با اشاره به اهمیت نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز در تقویت موقعیت این کهن‌شهر در نقشه گردشگری منطقه و تبدیل این شهر به یکی از مقاصد اصلی گردشگران، طی سخنانی گفت: نمایشگاه بین‌المللی تبریز فرصتی کم‌نظیر برای افزایش ارتباطات برون مرزی و افزایش همکاری‌ها با فعالان بین‌المللی صنعت گردشگری گامی مهم در راستای تقویت موقعیت کهن‌شهر تاریخی تبریز در نقشه گردشگری منطقه و همچنین افزایش رشد فرهنگی و اقتصادی این شهر محسوب می‌شود.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در تبریز با ارتقاء برند شهری از اهمیت ویژای در راستای معرفی جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی تبریز به‌عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری برای علاقمندان و گردشگران داخلی و خارجی برخوردار است.

 

او افزود: جذب گردشگران با معرفی همه‌جانبه ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های گردشگری آذربایجان‌شرقی منجر به افزایش تقاضا برای کسب وکارها و خدمات محلی و استانی شده و در نهایت می‌توان گفت این نمایشگاه می‌تواند به رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان آذربایجان‌شرقی کمک کند.

 

حمزه‌زاده در خصوص شبکه‌سازی و افزایش همکاری بین‌المللی در نمایشگاه گردشگری تبریز گفت: جذب فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدید با برقرای ارتباط و تعامل با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، توسعه رویدادها و جشنواره با افزایش همکاری‌ها، بهبود و کشف شیوه‌های جدید خدمات‌دهی به گردشگران و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید از موارد حائز اهمیت در خصوص شبکه‌سازی و افزایش همکاری بین‌المللی در نمایشگاه گردشگری تبریز است که در نمایشگاه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/

به اشتراک گذاری خبر:
پست قبلی

اعزام کاروان‌ «رهسپاران عصر ظهور» از تبریز به کربلا

پست‌ بعدی

صنایع تبدیلی حلقه اتصال صنعت و کشاورزی

پست‌ بعدی
صنایع تبدیلی حلقه اتصال صنعت و کشاورزی

صنایع تبدیلی حلقه اتصال صنعت و کشاورزی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تولید کننده اسید فسفریک

اخبار پربازدید

۱۳ آبان؛ روز ماندگار بیداری، ایستادگی و استقلال

۱۳ آبان؛ روز ماندگار بیداری، ایستادگی و استقلال

آبان 13, 1404

آشنایی با قوانین استرداد بلیط تبریز استانبول

مهر 2, 1404
مکانیسم ماشه فعال شد؛ ضرورت قاطع دولت در حمایت و مانع‌زدایی از بخش خصوصی

مکانیسم ماشه فعال شد؛ ضرورت قاطع دولت در حمایت و مانع‌زدایی از بخش خصوصی

شهریور 29, 1404
پیام آور عدالت و اخلاق

پیام آور عدالت و اخلاق

مرداد 31, 1404

 اخبار روز

لینک های کاربردی و پربازدید

کاشت ابرو در اصفهان

بروکر gtcfx

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

مجوز

تقویم

نوامبر 2025
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« اکتبر    
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • ورزشی
  • اجتماعی

© ۱۴۰۲ - کلیه حقوق وب‌سایت محفوظ است

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • آرشیو اخبار
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • سلامت
  • ورزشی
  • چند رسانه ای
  • درباره ما
  • ارتباط با ما

© ۱۴۰۲ - کلیه حقوق وب‌سایت محفوظ است

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
Languages

افزودن لیست پخش جدید