• اجتماعی
  • اخبار
  • ارتباط با ما
  • اقتصادی
  • چند رسانه ای
  • درباره ما
  • سلامت
  • سیاسی
  • صفحه اصلی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • ورزش
  • ورود
پایگاه خبری آدینه پرس
  • صفحه اصلی
  • آرشیو اخبار
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • سلامت
  • ورزشی
  • چند رسانه ای
  • درباره ما
  • ارتباط با ما
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • آرشیو اخبار
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • سلامت
  • ورزشی
  • چند رسانه ای
  • درباره ما
  • ارتباط با ما
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پایگاه خبری آدینه پرس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی آرشیو اخبار

تولد يک تحول؛ منشور تحول روابط عمومي ايران تدوين شد

منشور تحول روابط عمومي ايران با هدف ايجاد تحول بنيادين در روابط عمومي و ارتقاي جايگاه آن در سازمان‌ها و جامعه، توسط اساتيد و متخصصان روابط عمومي کشور تدوين و منتشر شد.

خرداد 3, 1404
در آرشیو اخبار, اجتماعی
A A
0
تولد يک تحول؛ منشور تحول روابط عمومي ايران تدوين شد

به گزارش آدینه پرس به نقل از روابط عمومي سازمان جهاد کشاورزي استان، منشور تحول روابط عمومي ايران با هدف ايجاد تحول بنيادين در روابط عمومي و ارتقاي جايگاه آن در سازمان‌ها و جامعه، توسط اساتيد و متخصصان روابط عمومي کشور تدوين و منتشر شد. اين منشور که شامل ۹ ماده است، چارچوبي جامع براي ارتقاي عملکرد، اثربخشي و مديريت نظام ارتباطات سازمان‌ها (اعم از دولتي، نيمه دولتي و خصوصي) ارائه مي‌دهد.

دبير کارگروه تدوين منشور تحول روابط عمومي هاي کشور در حاشيه گردهمايي مديران و کارشناسان روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي آذربايجان‌شرقي در گفتگو با خبرنگاران با بيان اينکه اين منشور با تأکيد بر رويکردهاي نوين ارتباطي، استانداردهاي بين‌المللي و با در نظر گرفتن نقش حياتي روابط عمومي‌ها در پيشبرد اهداف توسعه اي کشور ، تحقق اهداف سازمان‌ها و ارتقاي سطح آگاهي و اعتماد عمومي و ايجاد سرمايه اجتماعي، تدوين شده است گفت: اين منشور نقشه راهي نو براي اعتلاي نظام ارتباطات يکپارچه کشور و دغدغه هاي متخصصان و کارشناسان روابط عمومي در خصوص جايگاه روابط عمومي در کشور است.

حميد شکري خانقاه اضافه کرد: براي تدوين اين منشور جلسات و هم انديشي هاي متعددي صورت گرفته و معتقديم اين سند راهبردي مي‌تواند به عنوان نقشه راهي براي تحول روابط عمومي در ايران مورد استفاده همه سازمانها ، انجمن هاي تخصصي و دانش پژوهان قرار گيرد.

وي با بيان اينکه تدوين منشور تحول روابط عمومي ايران؛ از استقلال تا هوش مصنوعي، همه چيز براي ايجاد و گسترش يک روابط عمومي مدرن است با ارايه محورهاي اصلي منشور گفت: تحول در فرآيند جذب و آموزش نيروي انساني: جذب نيروهاي متخصص و متعهد، ارائه برنامه‌هاي آموزشي به‌روز و ايجاد فرصت‌هاي يادگيري و رشد فردي براي کارکنان ، بازنگري در ساختار و تشکيلات سازماني: طراحي ساختار سازماني منعطف و چابک، تعريف مشاغل تخصصي و تامين تجهيزات و فناوري‌هاي نوين ، استقلال رأي و مشارکت در تصميم‌گيري‌هاي استراتژيک: حضور فعال روابط عمومي در تصميم‌گيري‌هاي کلان سازمان و برخورداري از بودجه مستقل ، رويکرد مسئله‌محوري و برنامه‌ريزي راهبردي: شناسايي و تحليل مسائل سازمان و تدوين برنامه‌هاي راهبردي با هدف دستيابي به اهداف کلان ، نظام‌مندي فرآيندهاي نوين ارتباطي و نوآوري: استفاده از فناوري‌هاي نوين و ابزارهاي ديجيتال، به‌ويژه هوش مصنوعي، براي ارتقاي ارتباطات ، ارزيابي و اندازه‌گيري اثربخشي فرآيندها: تعيين شاخص‌هاي کليدي عملکرد (KPIs) و سنجش مستمر اثربخشي اقدامات روابط عمومي ، ايفاي نقش روابط عمومي در توسعه ملي و مسئوليت اجتماعي: مشارکت در پروژه‌هاي ملي، ترويج فرهنگ سازماني و ارزش‌هاي اخلاقي و رفتارهاي مسئولانه ، مديريت ارتباطات راهبردي و اخلاق حرفه‌اي در بحران: تدوين برنامه‌هاي مديريت بحران، رعايت اصول اخلاق حرفه‌اي و اطلاع‌رساني شفاف و به‌موقع و اصلاح فرآيندهاي ارتباطي سازمان ها با مردم: تسهيل و تسريع ارتباطات، حذف پيچيدگي هاي اداري و کاهش فساد اداري از مهم‌ترين محورهاي اين منشور است.

دبير کارگروه تدوين منشور تحول روابط عمومي هاي کشور ادامه داد: تدوين‌کنندگان اين منشور آقايان داود زارعيان ، حميد ضيايي پرور ، احمد يحيايي ايله اي و حميد شکري خانقاه هر کدام با سه دهه تجربه موثر در محيط دانشگاهي و مديريت روابط عمومي سازماني و انتشار آثار علمي و کتاب هاي کاربردي در حوزه روابط عمومي بر اين باورند که با اجراي کامل آن، و همراهي و مشارکت سازمانها و ارگانها و انجمن هاي متولي مي‌توان شاهد تحولي چشمگير در روابط عمومي ايران بود و به ارتقاي سطح آگاهي، افزايش اعتماد و ارتقاي مشارکت عمومي و افزايش سرمايه اجتماعي کمک کرد.

وي در اين خصوص گفت: ما با التزام به اين اصول و تلاش براي بهبود مستمر نظام ارتباطات يکپارچه کشور ، خواهيم توانست شاهد تحولي چشمگير در راستاي تعالي سطح آگاهي، افزايش اعتماد و ارتقاي مشارکت عمومي و در نهايت ايجاد سرمايه اجتماعي پايدار با ايجاد روابط عمومي راهبردي مردم‌مدار و سازمان‌محور در ايران باشيم.

گفتني است، اين منشور در اختيار تمامي سازمان‌ها و نهادهاي دولتي و خصوصي قرار گرفته است تا با بومي سازي و اجراي آن، گامي مهم در جهت توسعه پايدار کشور و تحول بنيادين روابط عمومي مدرن در جامعه برداشته شود.

به اشتراک گذاری خبر:
پست قبلی

برگزاری جلسه هماهنگی سی و هفتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان

پست‌ بعدی

اعلام آمادگی دولت برای حمایت ویژه از طرح‌های خاص استان

پست‌ بعدی
اعلام آمادگی دولت برای حمایت ویژه از طرح‌های خاص استان

اعلام آمادگی دولت برای حمایت ویژه از طرح‌های خاص استان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تولید کننده اسید فسفریک

اخبار پربازدید

۱۳ آبان؛ روز ماندگار بیداری، ایستادگی و استقلال

۱۳ آبان؛ روز ماندگار بیداری، ایستادگی و استقلال

آبان 13, 1404

آشنایی با قوانین استرداد بلیط تبریز استانبول

مهر 2, 1404
مکانیسم ماشه فعال شد؛ ضرورت قاطع دولت در حمایت و مانع‌زدایی از بخش خصوصی

مکانیسم ماشه فعال شد؛ ضرورت قاطع دولت در حمایت و مانع‌زدایی از بخش خصوصی

شهریور 29, 1404
پیام آور عدالت و اخلاق

پیام آور عدالت و اخلاق

مرداد 31, 1404

 اخبار روز

لینک های کاربردی و پربازدید

کاشت ابرو در اصفهان

بروکر gtcfx

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

مجوز

تقویم

نوامبر 2025
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« اکتبر    
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • ورزشی
  • اجتماعی

© ۱۴۰۲ - کلیه حقوق وب‌سایت محفوظ است

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • آرشیو اخبار
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • سلامت
  • ورزشی
  • چند رسانه ای
  • درباره ما
  • ارتباط با ما

© ۱۴۰۲ - کلیه حقوق وب‌سایت محفوظ است

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید