به گزارش پایگاه خبری آدینه پرس، میز ارتباطات مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی در سفرریاست جمهوری به آذربایجان شرقی از 17 الی 19 خرداد با حضور دکتر سلمانی معاون توسعه مدیریت و منابع و نماینده تام الاختیار وزیر، نظامی، رئیس مرکز بازرسی مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات و عابدی نژاد مدیر کل دفتر امور استانها و مدیران کل استانی دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در آذربایجان شرقی برگزار گردید.
نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم افتتاحیه این رویداد سه روزه با اشاره به دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور اظهار داشت: باید به عنوان یک خادم صدیق برای حل مشکلات مردم تلاش کرده و سعی کنیم دغدغهای از مردم استان را رفع نماییم.
دکتر سلمانی تاکید کرد: رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کارها از اصلی ترین اهداف و دغدغههای وزارت امور اقتصادی و دارایی است.
بر اساس آمارهای موجود، در جریان برگزاری این رویداد، 4810 درخواست مردمی به صورت حضوری در سامانه سامد به ثبت رسید که 3777 مورد از این درخواستها مربوط به امور بانکی بود که در این میان بانک ملت با 1006 مورد ثبت درخواست مردمی، در جایگاه اول قرار گرفت. بانکهای ملی و رفاه نیز به ترتیب در بین بیشترین مراجعات مردمی قرار داشتند.
همچنین در این گزارش، نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی با 794 مورد و اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجانشرقی هم با 189مورد درخواست ثبت شده شاهد بیشترین مراجعات مردمی در بین واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی بودند.