به گزارش آدینه پرس: مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، طی جلسهای ویدئوکنفرانسی با حضور مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه، راهبردهای حوزه روابط عمومی و برنامههای این اداره برای تقویت تولید محتوا را تشریح کرد.
محمد نظری در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیتهای روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند، خواستار فعالیتهای نظاممند در حوزه تولید محتوا در بین شهرهای جدید شد.
وی با بیان اینکه روابط عمومی قلب تپنده سازمان بوده و میتواند به خوبی تبیینگر عملکرد شرکت در جامعه باشد، افزود: برنامههای آموزشی ویژهای همچون روابط عمومی و هوش مصنوعی، خبرنویسی و … برای فعالان روابط عمومی شهرهای جدید در برنامه داریم تا تولید محتوا به شکل تخصصی انجام شود.
نظری با اشاره به اهمیت تبیین عملکرد شرکتهای تابعه از طریق تولید خبرهای حرفهای و مستندسازی، در بخشی از سخنانش گفت: شهر جدید سهند در ارزیابی انجام شده طی یک سال اخیر موفق به کسب رتبه برتر در حوزه تولید محتوا به ویژه تحریر و انتشار اخبار شده است.
وی، ارتباط مستمر مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه با مدیر عامل را عاملی موثر در تولید محتوا و همچنین خبرنویسیهای اثرگذار عنوان کرد و گفت: این رابطه موثر را در شهر جدید سهند شاهد بودهایم و ارتباط موثر و همبستگی مدیر روابط عمومی با مدیرعامل شرکت نتایج موثری در حوزه تولید اخبار و مباحث دیگر روابط عمومی در این شهر به دنبال داشته است.






