به گزارش پایگاه خبری آدینه پرس؛ عباس حسامی در خصوص اقدامات شاخص شرکت در دوره گذر از پیک تابستان سال جاری، اظهار کرد: در راستای برنامههای پاسخگویی بار وضعیت مشترکین صنعتی و کشاورزی به صورت روزانه پایش و برنامهریزیهای لازم در این راستا انجام شده است.
وی با بیان اینکه به منظور نظارت و پایش روزانه مصرف ادارات، اکیپهای بازرسی مصرف تشکیل و اقدامات لازم در این خصوص انجام شده است، گفت: ۳۶۱ بانک و اداره دارای کنتور هوشمند هستند و طی بازه زمانی ۱۵ خرداد تا به امروز ۸۶۱ مورد بازدید انجام شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، بیان کرد: طی بازدیدهای انجام شده به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف برای ۲۸۵ مورد اداره و بانک اخطار صادر شده و برق ۱۳۸ مشترک قطع شده است.
مدیر دفتر مدیریت مصرف، تاکید کرد: در دوره پیک بار تابستان سال جاری متوسط میزان کاهش بار مشترکان اداری تحت پوشش شرکت در ساعت پیک به میزان هشت مگاوات بوده است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، سید ابراهیم فکاری تاکید کرد: یکی دیگر از دیگر اقدامات دارای اهمیت در خصوص مدیریت مصرف بکارگیری مولدهای اضطراری در ساعات اوج مصرف و تنظیم دمای دستگاههای سرمایشی بر روی دمای آسایش بوده که در این خصوص مکاتبات لازم با مراکز تجاری و ادارات انجام شده است.