قطع و وصل مکرر برق عامل کاهش کیفیت خدمات دهی ایرانسل در تبریز

image_print

به گزارش آدینه پرس به نقل از نصر، امیر آقازاده در خصوص انتقادات از ضعف خدمات ایرانسل در زمان قطعی برق، اظهار کرد: باطری های سیستم های بی.تی.اس ایرانسل تنها دو ساعت پس از قطعی برق می توانند آنتن های بی.تی.اس ایرانسل را پشتیبانی کنند و پس از وصل برق نیز هشت ساعت زمان نیاز است تا این باطری ها دوباره شارژ شوند.

 

وی افزود: متاسفانه در برخی مناطق برق ها روزانه دوبار قطع می شوند و باطری های سیستم های بی.تی.اس حتی فرصت شارژ مجدد را هم پیدا نمی کنند و لذا در خدمات دهی دچار مشکل می شویم.

 

آقازاده گفت: شرکت ایرانسل هم از بابت قطعی مکرر برق ها دچار خسارت شده است و ضعف خدمات دهی این روزها ناشی از قطع و وصل برق هاست، چرا که این باطری ها جهت پشتیبانی سیستم های بی.تی.اس در زمان قطع وصل کوتاه برق تعبیه شده اند و کارکرد دیزل ژنراتور ندارند!

 

وی در ادامه اظهار کرد: با این وجود ۴۰ دستگاه ژنراتور تهیه کرده ایم تا در مواقع ضروری سیستم های بی.تی.اس ایرانسل توسط این ژنراتورها پشتیبانی شوند.

 

مدیر ارشد منطقه شمالغرب ایرانسل تاکید کرد: مشترکان ایرانسل مطمئن باشند این شرکت از همه توان خود برای پشتیبانی با کیفیت از مشترکان استفاده خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

م/۵۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.