به گزارش آدینه پرس: با هدف تقویت تعامل مردم و دولت و رسیدگی و پاسخگویی مستقیم به مسائل و مشکلات شهروندان، مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی از طریق سامانه برخط ارتباط مردم و دولت (تلفن شماره 111 سامانه سامد) در استانداری آذربایجان شرقی تماسهای تلفنی مردم در حوزه ی تعاون، کارو رفاه اجتماعی پاسخگو شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، با حضور در مرکز پاسخگویی ارتباط مردم با دولت در محل استانداری به تماس های مردمی و درخواست های ارائه شده پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، حسین فتحی از طریق سامانه سامد ضمن استماع درخواست های مردمی توضیحات لازم را به خدمت گیرندگان از طریق سامانه ۱۱۱ سامد ارائه کرد.
سامانه سامد به شماره ۱۱۱ مستقر در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی مستقر و آماده شنیدن مشکلات آحاد مردم در ارتباط با دستگاههای خدمت رسان دولت می باشد.






