به گزارش آدینه پرس، اکبر فرج نیا در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تغییر مدل مالی توانیرو لزوم وصول مطالبات، اظهار کرد: وصول مطالبات محرک چرخه خدمت رسانی به مردم است و در این خصوص مدیران مکلف هستند و البته اقدامات خوبی انجام می شود.
وی افزود: با تلاش همکاران شرکت در قالب اجرای مانور وصول مطالبات مخصوصا مشترکین خانگی و تجاری با مبالغ بدهی بالای یک میلیون تومان در مدیریت ها و امورهای تابعه شرکت بدون وقفه پیگیری می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تاکید بر لزوم مصرف بهینه برق، خاطرنشان کرد: به منظور تداوم ارائه خدمات رسانی، مشترکین قبض خود را به موقع پرداخت کنند.
انتهای پیام/