به گزارش پایگاه خبری آدینه پرس، دکتر مجیدی مدیر کل بیمه سلامت استان در بازدید از مرکز پاسخگویی و سامانه سامد گفت: پاسخگویی صریح و شفاف به مطالبات مردم یکی از رسالتها و ماموریتهای مدیران ادارات است که ضروری است با بستر سازی مناسب زمینه تسهیل ارتباط بین مردم و دولت بیشتر فراهم شود.
مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: با توجه به گزارش هایی که از مسئولین سامانه سامد و مرکز پاسخگویی به شکایات به ما رسیده تقریبا درخواست و مکاتبات مردم استان در خصوص مشکلات بیمه ایی بیمه سلامت در این سامانه نزدیک به صفر بوده است و در صورت ثبت درخواست و یا شکایت تا حد توان به درخواست های مردمی در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.
دکتر مجیدی با بیان اینکه کلیه خدمات مورد نیاز بیمه شدگان در زمان سفر ریاست جمهوری لحاظ شده بود اظهار داشت: 25 نفر از کارکنان بیمه سلامت استان با همکاری استانداری در در سامانه سامد و تلفن 111 پاسخگوی مطالبات و درخواستهای مردم از رئیس جمهور هستند.
وی اضافه کرد : در طرح مبارک 2020 که در حاشیه مناطق محروم شهر تبریز برگزار می شود مسئولین و کارشناسان بیمه سلامت به صورت شیفت بندی شده و حضوری فعال در حال ارائه خدمات به مراجعان هستند.
مدیرکل بیمه سلامت استان همچنین گفت: در آستانه دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان با توجه به پیگیری های صورت گرفته نزدیک به دو هزار و صد میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد علی الخصوص مطالبات بیمارستانهای دانشگاهی ، روستایی و داروخانه های استان پرداخت گردید.
دکتر مجیدی در پایان گفت: با توجه به مشکلاتی که بیماران خاص و صعب العلاج دارند علاوه بر ارائه خدمات به این عزیزان بیمه سلامت استان با هماهنگی مسئولین و مدیران استانی در خواست و مطالبه تسهیلات بانکی نزدیک به 4 هزار میلیارد ریال در دور دوم سفر ریاست جمهوری داشته است که در صورت تصویب در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.