استقرار روابط عمومی هوشمند در گرو تبلیغات مبتنی بر نیازها است.
سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: استقرار روابط عمومی هوشمند در گرو تبلیغات مبتنی بر نیازها است.
به گزارش پایگاه خبری آدینه پرس به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سخنگوی این شرکت در این خصوص افزود: برگزاری نشست آموزشی، هم اندیشی روسای روابط عمومی صنعت گاز کشور به میزبانی استان آذربایجان شرقی زمینه بیان دیدگاه ها، بررسی اولویت ها و چالش های واحدهای روابط عمومی را فراهم نموده است.
رضازاده توجه ویژه به تبلیغات اثربخش را اولویت روابط عمومی ها اعلام و اظهار داشت:برابر آسیب شناسی فرآیندهای اجرایی در نشست اخیر روابط عمومی ها، تأکید روابط عمومی شرکت ملّی گاز ایران به جهت دهی اقدامات در راستای شفاف سازی و تولید محتواهای ارزشی و تبلیغی می باشد.
وی بهره گیری از مشاوره اساتید برجسته حوزه روابط عمومی و بررسی موردی چالش ها را از مهم ترین مزیت های نشست تخصصی روسای روابط عمومی صنعت گاز کشور برشمرد و اظهار داشت: تداوم چنین نشست هایی زمینه شناسایی وضعیت موجود، بهره گیری از شیوه های نوین عملکردی، رقابت اجرایی و آینده پژوهی را برای روابط عمومی های مجموعه صنعت گاز کشور به ارمغان خواهد داشت.
لازم به ذکر است نشست آموزشی، هم اندیشی روسای روابط عمومی صنعت گاز کشور در ۴ و ۵ آبان ماه به میزبانی آذربایجان شرقی/تبریز برگزار شد.