اصلاح ساختارهای سنتی و آگاهی‌بخشی به مردم، کلید حل مشکلات شهروندان

image_print

به گزارش آدینه پرس، یعقوب هوشیار در حاشیه اولین دیدار مردمی خود و میز خدمت در مصلی اعظم حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: در ارتباط با مراجعات مردمی، احساس می‌شود در دو بخش خلا وجود دارد که سعی می‌کنیم در کمترین زمان نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنیم.

وی ادامه داد: بخش اول این است که بخشی از مردم نسبت به قوانین و ضوابط مربوط به حوزه مدیریت شهری آگاهی و اطلاعات کافی ندارند و همین باعث می‌شود در مسیری حرکت کنند که مشکلاتی بروز پیدا کند.

شهردار تبریز گفت: در این باب تلاش بنده و همکارانم این خواهد بود که از طریق آگاهی‌بخشی به مردم و توسعه آموزش در این حوزه، تغییراتی در نگرش شهروندان به موضوعات و وظایف شهرداری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بخش دیگری از مشکلات نیز به بحث‌های ساختاری مربوط است که برخی اوقات عدم همگرایی بین شهرداری و دستگاه‌های دیگر، نواقصات و مشکلاتی را به بار می‌آورد که در سه ماهه اول فعالیت‌مان تلاش خواهیم کرد این مشکل را اصلاح و به حداقل برسانیم.

هوشیار در بخش دیگری از صحبت‌های خود یادآور شد: بنده در ۱۴ محور به شورای اسلامی شهر تبریز برنامه ارائه داده‌ام و تلاش می‌کنیم با تحقق‌بخشی به این محورها و ایجاد تحول در ساختارهای سنتی، در کوتاه‌ترین زمان بهترین خدمات را به شهروندان عزیز تبریزی ارائه کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.