به گزارش پایگاه خبری آدینه پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی؛ حمید مردانیان در دیدار چهره به چهره با کارکنان این اداره کل افزود: یک مدیر خوب مدیری است که صبر نمی کند تا کارمند به خاطر مشکلش به او مراجعه کند، بلکه خود مدیر باید پیشدستانه مراجعه کرده و به امور زیردستانش رسیدگی کند.
وی خدمت به مردم را یکی از مهم ترین هدف های نظام اسلامی دانست و گفت: آنهایی که دستی در کار دارند، باید منشا حال خوب مردم بوده و در سریع ترین زمان ممکن به امورات آنها رسیدگی کنند.
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران، روراستی، خوش خویی و تلاش برای حل مشکلات مردم را از راه های عاقبت بخیری عنوانکرد و گفت: محافظه کاری و خوب جلوه دادن خود، در حالی که گرهی از امور مردم باز نشود، عین نفاق است و باید نمره قبولی خودمان را در خدمت بی منت به مردم بدانیم.
صبح چهارشنبه چهار مرداد؛ حمید مردانیان مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با حضور در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی، با تک تک کارمندان این اداره کل دیدار و گفتگو کرد.