به گزارش پایگاه خبری آدینه پرس؛ درخشان گفت: مراجعانی که سه شنبه ها در محل اداره کل به دیدار مردمی مدیر کل آمده یا نماز جمعه و شهرستان های مختلف مدیرکل یا همکارانبازرسی را ملاقات می کنند، بر حسب موضوع درخواستشان به معاونت های مربوطه در هر حوزه، معرفی می شوند تا به درخواست هایشانرسیدگی شود.
وی افزود: از ابتدای سال تاکنون با برپایی 31 مورد میز خدمت، باعنوان سه شنبه های با مردم و چهار مورد میز ارتباطات مردمی در محل مصلای نماز جمعه تبریز، پاسخگوی 923 مراجعه کننده بودیم.
درخشان بازرسی های موردی و مستمر درخصوص پروژه های عمرانی، چگونگی اجرای آئین نامه ها و دستورالعمل ها و بخشنامه ها در واحدهای اجرایی، هماهنگی با دفتر بازرسی استانداری و اداره کل بازرسی درخصوص رسیدگی به شکایات، پیگیری و نظارت اجرای طرح میزخدمت حضوری و همکاری و هماهنگی با سازمانها و دستگاههای اجرایی در اجرای ارزیابی عملکرد سالیانه و پیگیری تا حصول نتیجه اعلامکرد.